niedziela, 27 stycznia 2013

Spontaniczny wypad do klifu

Hej ! Dzisiaj mialysmy spontaniczny wypad do klifu. Nie mialysmy za duzo czasu na chodzenie po wszystkich sklepach, ale odwiedzilysmy nasze dwa ulubione : New Look i Mohito. W New Looku sa ogromne wyprzedaze, ale najbardziej przykuly nasza uwage szpilki. 
Korzystajac z okazji, ze jestesmy razem mozecie zadawac nam wszelkiego rodzaju pytania tu lub na asku ( www.ask.fm/doniiiaaa ). 




















                                                                                                           

16 komentarzy:

  1. Ha ha ha biedne wy :c Robicie zdjęcia, a na nic was nie stać aż przykro patrzeć :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha biedna ty;cc . tylko hejtować innych potrafisz.. jakie to przykre że nie masz żadnych aspiracji w życiu ;(

      Usuń
    2. Naucz sie gramatyki to pogadamy c:

      Usuń
    3. zmądrzej to pogadamy:)

      Usuń
  2. Proponuję jakiś post o włosach, konkretnie o fryzurach, żeby nie było tylko o ciuchach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdolę, wasz blog jest do dupy. c:

    Pozdrawiam, antyfan nr. 1.

    Wyglądacie jak dwie brudne ściery. I zgadzam się z Anonimem dwie osoby wyżej - proponuję nauczyć się gramatyki, bo coś kiepsko z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jest taki do dupy to tu nie wchodź, nie przeglądaj wszystkich nowych wpisów!:)
      Nie pozwolę, aby kto kolwiek mówił, źle na nasz temat. A zwłaszcza taki anonim który cały dzień pisze innym krytyki bo to jego hobby! Takie osoby jak my z aspiracjami oraz pomysłem na życie, na pewno osiągną więcej od Ciebie. :)
      Przykro mi, że ty wyglądasz jak ściera i nazywasz tak innych bo chcesz stać się piękniejsza:)
      POZDRAWIAMY DWIE BLOGERKI!

      Usuń
    2. Powtarzam, popracuj nad gramatyką.
      I nie ,,piszę innym krytyki'', tylko krytykuję, jak już. Mówię to, co myślę i już.
      Osoby z aspiracjami mówisz? A co wy takiego chcecie osiągnąć?
      I skąd możesz wiedzieć jak wyglądam? Może wyglądam lepiej od Ciebie, co?
      Ile wy w ogóle macie lat? Próbujecie się zachowywać jak dorosłe, a tak naprawdę jesteście zwykłymi gówniarami, które nawet nie znają podstawowych regułek gramatycznych, bo ja jeszcze nie słyszałam, żeby KTOKOLWIEK w waszym wieku pisał takie niedorzeczności.

      Usuń
    3. napisałabym coś, ale nie będę zniżać się do twojego żałosnego poziomu;)

      Usuń
    4. My sie zachowujemy jak gowniary ? hahhaha smieszny/a jestes . Ciekawa jestem kto zaczal wyzywac nas od scier ? ;o i skoro my tak wygladamy to sie ujawnij , a nie cisniesz z anonima wtedy bedziemy mogli podyskutowac .

      Usuń
  4. Cisnę z anonima, ponieważ tak mi się podoba. Poza tym, mój poziom nie jest żałosny, gdyż prawdopodobnie jestem dużo starsza od Was, po studiach, a jak się ujawnię, to wam kapcie spadną, gówniary.
    Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoim miejscu nie przyznawalabym sie do wieku, skoro juz sie tak osmieszylas wyzywajac nas publicznie od `brudnych scier`. Jezeli masz o nas takie zdanie to sie ujawnij, prawdopodobna studentko :)

      Usuń
  5. Hejterek-anonim nie wie co gada, mnie się osobiście blog bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naucz się robić cudzysłów POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń